Anything You Can Do

Cokolwiek możesz zrobić
1x07.jpg
Sezon
Epizod

01
07
Data premiery w USA:
21 listopada 2004
Data premiery w Polsce:
13 października 2005
Scenariusz
John Pardee & Joey Murphy
Reżyseria
Larry Shaw

Anything You Can Do jest siódmym odcinkiem amerykańskiego serialu dramatyczno-tajemniczego Gotowych na wszystko, który miał swoją premierę 21 listopada 2004 r. w sieciABC. Scenariusz napisali John Pardee i Joey Murphy, a reżyserował Larry Shaw.

Opis

Rex składa papiery rozwodowe. Andrew jest wściekły, że jego rodzice się rozwodzą. Upija się i wsiada do auta. Niechcący potrąca teściową Gabrielle, która znalazła dowody na zdradę swojej synowej.

Streszczenie

Susan zauważa, że na kocyku, który dostała na wyprzedaży Paula, znajduje się imię Dana – to samo, o którym Zach mówił Julie. Przygotowuje się jednak do pierwszej oficjalnej randki z Mike’m. Jest bardzo rozczarowana kiedy ten, z powodu niespodziewanego gościa (kobiety o imieniu Kendra), odwołuje spotkanie. Dowiadujemy się, że Mike prowadzi śledztwo w sprawie zniknięcia siostry Kendry. Ostatnio widziano ją w tej okolicy. Edie zabiera Susan do baru na drinka, gdzie jest też Mike i Kendra. Kiedy Susan próbuje wytłumaczyć Mike’owi, że wcale go nie śledzi, wplątuje się w jazdę na mechanicznym byku. Zanim na niego wsiada poślizguje się i rani się w głowę. Mike idzie po lód, a Kendra prosi Susan, by spytała go dlaczego naprawdę przeprowadził się do Wisteria Lane. Kiedy Edie spotkała się z Paulem, ten zauważył, że ma taki sam papier jak ten, na którym napisano list do Mary Alice. Powiedział o tym prywatnemu detektywowi. Ten obiecał zabić Edie za 10 000$. Teraz jest w barze i rozmawia ze swoją przyszłą ofiarą. Tom mówi Lynette, że ma świetny pomysł na nową kampanię. Chce go przedstawić szefowi podczas domowej kolacji. Dzięki Ritalinowi Lynette udaje się wszystkiemu sprostać. Wtrąca się do „firmowej” rozmowy i przedstawia lepsze pomysły niż jej mąż. Gabrielle mówi Johnowi przez telefon, że mogą się spotkać, bo Mama Solis już jej nie śledzi. John odmawia. Ma randkę z Danielle.Pani Solis jednak odkrywa z kim rozmawiała Gabrielle. Jej podejrzenia potwierdzają się. Gabrielle tymczasem chce pozbyć się Danielle. Proponuje jej pomoc w dostaniu się do szkoły modelek w Nowym Jorku. Gdy John dowiaduje się o tym, zrywa z Gabrielle. Kiedy Carlos i jego matka wychodzą z domu, Gabrielle prosi kochanka o pożegnanie. W łóżku przyłapuje ich pani Solis, która specjalnie w tym celu wróciła taksówką do domu. Robi zdjęcie. Gdy wybiega z domu na ulicę, zostaje potrącona przez samochód. Taksówkarz dzwoni na 911. Gabrielle prosi Johna, aby uciekał, a sama zabiera teściowej aparat. Rex i Bree mówią dzieciom o rozwodzie. Andrew chce mieszkać z ojcem. Danielle jest wszystko jedno – zależy jej tylko na własnej łazience. Rex zaskakuje dzieci prezentami: syn dostaje sportowy samochód, córka pozwolenie na naukę w szkole modelek. Bree nie jest zadowolona. Kiedy dzieci wracają z przejażdżki, zastają swoje rzeczy w ogródku. Matka mówi, że zmieniła zamki. Mogą wrócić do domu, jeśli zrezygnują z prezentów. Andrew idzie do ojca, ale ten nie chce przyjąć go pod swój dach. Chłopak upija się. Gdy Bree wraca wieczorem do domu, znajduje go płaczącego w kuchni. To on potrącił panią Solis.

Obsada

Aktor Rola
Marcia Cross Bree Van de Kamp
Teri Hatcher Susan Mayer
Felicity Huffman Lynette Scavo
Eva Longoria Gabrielle Solis
Nicollette Sheridan Edie Britt
Steven Culp Rex Van de Kamp
Ricardo Antonio Chavira Carlos Solis
Mark Moses Paul Young
Andrea Bowen Julie Mayer
Jesse Metcalfe John Rowland
Cody Kasch Zach Young
Brenda Strong Mary Alice Young
James Denton Mike Delfino

Ciekawostki

  • Kod produkcyjny odcinka to 107.
  • Tytuł odcinka Anything You Can Do pochodzi z musicalu.
  • Mimo wymienienia w napisach, Zach Young (Cody Kasch) nie występuje w tym odcinku.
  • Odcinek obejrzało 24,12 milionów ludzi.

Tytuły międzynarodowe

  • Fiński: Kilpailijat
  • Francuski: Chaque victoire a un prix
  • Niemiecki: Gewinner und Verlierer
  • Węgierski: Bármi megeshet!
  • Włoski: Competizione
  • Hiszpański Lo que puedas hacer

Galeria

Poprzedni odcinek:
Running to Stand Still
Bohaterki.gif Anything You Can Do Bohaterki.gif Kolejny odcinek:
Guilty